torsdag den 2. september 2010

Hjemmelavet pude til IKEA højstol

Så må jeg altså prale lidt.. jeg er meget stolt over denne pude til IKEA stolen. Jeg fandt mønstreret på denne side http://www.burdastyle.com/patterns/ikea-antilop-highchair-cushion.
Det tog ca. et par timer at lave den, og jeg printede bare mønstreret ud og tapede det sammen. Jeg synes selv, at det er blevet helt fin.
Det er vist også første gang, at jeg bevæger mig ud i et mønster med en guide skrevet på engelsk. Men det gik :-)

6 kommentarer:

  1. Oldemor-mønstret må du godt beholde for dig selv, men T ønsker sig en i andre farver:).

    Knus Svoger

    SvarSlet
  2. Der røg Sørens fødselsdagsgave, sig lige det til ham...:) Jeg laver gerne en til TB, hvis jeg må låne din overlocker ...?

    SvarSlet
  3. Øv. Mønstret er ikke længere at finde på den angivne hjemmeside. Du har det vel ikke liggende elektronisk og vil dele det? På forhånd mange tak! Mvh. Maj-Britt

    SvarSlet
  4. Hej Maj-Britt. Jeg har desværre ikke mønstret længere .
    Mvh Lea

    SvarSlet
  5. Hej Maj-Britt. Jeg har desværre ikke mønstret længere .
    Mvh Lea

    SvarSlet
  6. Hej Maj-Britt. Jeg har desværre ikke mønstret længere .
    Mvh Lea

    SvarSlet