fredag den 17. september 2010

Quickly brimmed hat

Jeg blev inspireret af Lullaby og la la og tænkte, at det måtte jeg kunne gøre selv:).

Og når man nu kan hækle på amerikansk er mulighederne utallige.


Jeg valgte at afprøve denne opskrift hos en amerikansk SAHM.

Jeg har øget antallet af runder på selve huen, da jeg har brugt en mindre hæklenål end angivet.

Måske kan den presses ned over kusinens lille hoved, for T passer den i hvert fald ikke. I øvrigt hader den unge mand alle former for hovedbeklædning:). Hvis ikke den passer kusinen, så hækler jeg den lidt ind og så får Kaninus en ny hat:).

3 kommentarer:

  1. Den glæder kusinen sig til at få på. Jeg må vist lige farvekoordinere det til imorgen:)

    SvarSlet
  2. Og den passede da så fint på hendes lille bitte hoved:).

    SvarSlet
  3. Ja, det gjorde den. Hun har et fint lille bitte hoved :)

    SvarSlet