lørdag den 4. september 2010




Så er der blevet syet, pillet op, pillet op, syet om, og syet lidt igen, og nå ja og så har jeg vist været en tikkende bombe, men .....se nu den nederste har jeg selv lavet...ula..la... bare man ikke ser den på vrang siden så er den sku super sød....smiler.... Den øverste kjole er vist mere Leas end min fortjeneste....
Der skulle have være et billede af et par piratbukser til min store pige på 11 år, men ak.. kom til at sy dem i Leas størrelse og et talje der passede til min datter, så de var sørme en smule for lange ..smiler.. der skal lige købes nyt stof...ups...
Nå ikke mere sy halløj i denne weekend.....

2 kommentarer:

  1. Den er super sød den kjole du har fået lavet til Jasmin.Hun er så dejlig i den.
    Jeg vil også gerne sige, at jeg er vildt imponeret over dine sy evner. Du er vist ikke længere symongol nr.1

    Men vi skal vist have lært dig at vende billeder :-)

    SvarSlet
  2. Hvor er de fine. Det har du da gjort godt med den sidste kjole. Rigtig fin detajle med knappperne:).

    Og Jasmin er en yndig model.

    SvarSlet