fredag den 1. oktober 2010

En nem ( sådan rimelig nem) taske :)

Jeg er super over stolt over denne taske, som jeg har formået at sy efter denne opskrift
http://unikarina.dk/wp-content/uploads/2010/04/Sybeskr.-taske-2.pdf.
Der er kun blevet sprættet op en gang, og kun en gang havde jeg kaldt søs i samråd :) Så alt i alt gik det rimelig nemt.
Da jeg er så stolt over denne taske, som egentlig er en "prøve" taske, skal I selvfølgelig se rigtig mange billeder. Ovenstående billeder er når den er foldet ud.
Dette er et nær billede at de fine cirkler jeg har syet på. Næste gang der skal syes mønster på tager jeg nok ud til søs, da min symaskine ikke har den der funktion, hvor man syer helt tæt. Jeg har derfor måtte nøjes med den funktion til at sy knaphuller :)
Her er et billede af indersiden, vil nemlig lige prale med at der er en lomme i, som passer perfekt til mobilos og pungos.

Jeg vil lige slutte af med at fortælle, at jeg er så stolt af denne taske, at jeg har luftet den i offentligheden( dog i Viborg hvor ingen kender mig)

4 kommentarer:

  1. Meget fin prøvetaske:). Både du og Unikarina er super dygtige ;).

    SvarSlet
  2. Tak, tak. Glæder mig til tirsdag, for så skal jeg i stof og stil. Jeg har store forventninger til den butik.

    SvarSlet
  3. Hvor flot og sikken en bagside! jeg forstår ikke hvad det er mine piger har gang i - det er ikke noget de har fået fra deres mor !

    SvarSlet
  4. Jeg siger tak til søde mor og søs. Det bliver snart en familie side det her :)

    SvarSlet