søndag den 10. oktober 2010

Gaver jeg må blære mig med:)

Jeg har en super veninde, hvis mor er en ivrig hækler og strikker. Hun er så dygtig, at jeg må blære mig for hende :) Hun har strikket denne søde pingvin til Sigrid, som jeg synes er fantastisk sød.
Det hvide tæppe har Anja ( min super veninde) selv hæklet. Det skulle egentlig have en barselsgave til mig, senere skulle det have været en dåbsgave til Sigrid, men er endt med en tidlig julegave:) Anja måtte også have lidt hjælp af hendes mor, for at færdig gøre det. Men det er blevet rigtig fint.
Dette tæppe har Anjas mor også hæklet til Sigrid. Jeg synes det er helt tosset flot. Det er de samme blomster som Søs har hæklet til Laura og Klara. Stor tak til Anja og Anjas mor.

2 kommentarer:

  1. det er flot - jeg er helt misundelig - ja der er jo ikke noget at vise som din mor har lavet

    SvarSlet
  2. Min mor er jo lidt langsom til at lave hjemmelavet ting og sager :)

    SvarSlet