torsdag den 7. oktober 2010

Vinterforberedelser - første etape

Bare for at være en lille bitte smule på forkant, har jeg fået syet et par elefanthuer. Dem kan man jo ikke have for mange af, for de bliver glemt alle mulige - og umulige - steder.



Den første model var en prøve af det, jeg lige havde liggende, men mine børn er heldigvis nogle taknemmelige væsner, der er glade, når deres mor syr noget til dem :).



Nogen vælger at skifte trådfarve på deres overlocker...andre vælger at købe foldeelastik og sy det over den hvide tråd, der permanent bor på overlockeren :).



Mønster er Onion 40001 og er lige til at gå til :).

I må selv dreje hovedet lidt, for blogger vender mit billede på hovedet :)


Og så lige en EG hue mere
.

3 kommentarer:

  1. So nice Rie! Pigerne kommer til at holde varmen her i vinter!
    Kan man bestille en EG, hvis man (jeg) selv levere stoffet. Du ved jo allerede hvordan den skal se ud...
    Kh

    SvarSlet
  2. Jeg tør da hverken klippe eller sy i dit fine Graziela stof:).

    Vi kan lave en fælles EG hue dag:).

    SvarSlet
  3. De er skide søde.
    Jeg er en glad moster, når mine niecer ikke fryser deres små øre. Men hvad med Tb? Stakkels dreng, mosters hjerte bløder.

    SvarSlet