mandag den 22. november 2010

En mystisk skabertrang

Lørdag eftermiddag fik jeg pludselig en stærk trang til at sy en ugle-pude... og sådan en trang må man jo efterkomme, så vupti, vupti, tegne, klippe, sy ;).

Der er bestemt plads til forbedringer, men fin blev den nu alligevel. Jeg er vist inspireret af Karen Bagges ugler. Det var nemlig dem, der lignede mit billede i hovedet, da jeg googlede.

Og se nu bare, hvor godt lille T tog imod den (det må være fordi den er i hans yndlingsfarve - lilla)


Når jeg tænker efter, så tror jeg min skabertrang opstod, da jeg surfede rundt hos By & My, fordi jeg vil købe sådan en pink stofledning til Lauras værelse. På mystisk vis endte jeg med at kigge på uglepuderne (og en masse andre ting :) og så var det, det slog klik :).

P.S. Ledningen har jeg ikke købt endnu ;).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar