mandag den 15. november 2010

Hæklede hjerter

Jeg faldt over disse søde hjerter inde hos Busters mors verden, så dem var jeg nødt til at prøve at hækle. De er super søde og ganske små og fine.


Det tager ikke ti minutter at hækle et hjerte, men alle de ender, der skal hæftes.... Skulle en eller anden få lyst til at opfinde noget selvhæftende garn, så vil jeg gerne aftage et parti - prisen er underordnet;).

Den første ranke blev givet til en sød voksen i børnehaven, der havde fødselsdag, så den bor nu på den helt forkerte side af åen :).



(p.s. De er hæklet i dobbelt bomuldsgarn med nål 3)

4 kommentarer:

  1. Så fine, så fine:-)Den voksen i børnehaven ville jeg gerne have været:-)

    SvarSlet
  2. Du må da igang med at hækle en ranke til dig selv:). Eller optager vesten al din tid:)?

    SvarSlet
  3. Hi ja det må jeg. Vesten.. er ikke kommet længere end 2. pind

    SvarSlet
  4. Det er rigtig fin ranken. Her hjemme ville sådan en også være pæn.... Forstået!

    SvarSlet