søndag den 12. december 2010

Det store juleværksted

Vi har lavet julegaver og pynt idag - altså alle pigerne i familien. Drengene sov eller handlede ind imens:).

Det meste af inspirationen er fundet på forskellige blogs... hvis bare jeg kunne huske hvilke, for så havde jeg kigget på dem igen for at finde inspiration under fremstillingen :).

Der er lavet julepynt i Cernit med forbogstaver på alle i familien (hvor heldigt var det lige, at jeg for år tilbage købte et stempelsæt til ungerne i Lidl. Jeg vidste bare, jeg ville få brug for det en dag).

Julepynt af hjerter i træ købt i Rema for 5 kr, en perleprinsesse og en engel i krympeplast.




Temaet i år er lilla snor og perler :).


Der er nu snefnug af perler i alle vinduer i udestuen.




Noget af det er til julegaver, men jeg siger ikke hvad... og vi er slet ikke færdige endnu :).

1 kommentar:

  1. Uha, det bliver spændende hvad jeg får, glæder mig :)

    SvarSlet