lørdag den 15. januar 2011

En cool abe


Jeg har hæklet en abe efter opskriften hosKaptein Biff. Det er en super god opskrift - nem at følge. Håndtaget har jeg hæklet efter mit eget hoved, da jeg har hæklet selve aben i dobbelt garn (det er nemlig ikke så nemt at finde beige garn).




(Billedkvaliteten kunne være bedre)

Jeg synes selv, den er nuttet.


Det syntes T også, men han måtte slippe den igen, da det var en barselsgave. Øjnene er forresten safety eyes...altså umulige at få af, når de først sidder fast. De er købt lige her.


Hvor var det heldigt, at jeg sidste år indkøbte et bredt udvalg af safety eyes - jeg vidste bare, jeg ville få brug for dem:).

Til storesøstergave syede jeg den gode gamle 20022.
Igen var det så heldigt, at jeg havde stof på lager. Hold op, hvor er det længe siden jeg har syet noget (udover at lægge bukser op og sy navne i ungernes ting


Igen er billedkvaliteten vildt ringe, men resultatet blev fint.

Jeg har faktisk også lavet noget andet i denne uge, men det må vente :).

Rie

3 kommentarer:

  1. Du er for sej søs. Her sidder jeg og hækler på livet løs, men der er stadig noget tid til at dugen er færdig, imens masseproducerer du :) Aben er rigtig sød, og kjolen er en rigtig sej storesøster kjole. Det skal de nok blive glade for.

    Forresten får vi snart Griths undertøj at se?

    SvarSlet
  2. Griths undertøj kommer nok, når vi mindst venter det:).

    Men hvis du nu hæklede rigtigt, så ville det gå hurtigere med dugen:).

    Og tak:).

    SvarSlet
  3. abe ting legetøj ser pænt ud haha

    SvarSlet