mandag den 24. januar 2011

Vest nummer 437 og en kjole

Det glemte midterbarn har fået ny kjole. Heldigvis kunne hun godt lide det stof, moderen havde forelsket sig i:).
I det hele taget må man sige, at de børn er nogle taknemmelige væsner at lave tøj til.



De fleste billeder af Klara ser godt nok sådan her ud:



Mønster er Onion 20021. Klara er en størrelse 110-116 i højden, men hun er ikke ret tyk, så det er str 104 med ekstra længde forneden og i ærmerne.

Og så lige et billede af vest nummer 437... eller måske er det kun 5:). Nu sidder vesten på Karla My.


Rie

5 kommentarer:

  1. skønt stof og model. Altså modellen Klara er lige så skøn!

    Vesten er vi SÅ glade for - den kommer på bloggen en af dagene.
    Glæder mig til i morgen

    Knus

    SvarSlet
  2. Jeg må snart i gang med vesten, for jeg får vist ingen af søs :)Klara er super sød i kjolen, savner hende helt.

    SvarSlet
  3. Det vidste jeg bare, du ville skrive, Søs... og i trods vil jeg nu pille hele den lille vest op, som jeg møjsommeligt har hæklet til Sigrig:D.

    Klara er bestemt en skøn model... helt sin egen:):

    SvarSlet
  4. Typisk dig søs..altid modsat 8)

    SvarSlet
  5. Hej Rie!

    Jeg har givet dig en award - kig ind:-)
    Knus

    SvarSlet