søndag den 13. februar 2011

Bedre sent end aldrig



Kristin har været så sød at tildele mig (os :) en award. Og så har jeg opfyldt regel nummer 1 - at takke den, der har foræret mig awarden. Det er vist efterhånden længe siden, jeg fik den, men jeg synes godt nok, det der arbejdsliv har taget meget af min fritid på det seneste. Nu er der heldigvis ferie.

Så skal jeg dele 8 ting om mig selv. Denne del vil jeg da dele med min søster, så jeg vil glæde mig til at læse 4 spændende ting om hende.

1) Bloggen hedder "Sy med søs og venner", fordi bitte søs skulle afprøve om man kunne oprette begivenheder på Facebook, som ikke kunne ses af alle. Da vi havde sy-dag med de barslende kvinder i vores omgangskreds et par dage senere, oprettede hun derfor en begivenhed, der hed "Sy med søs og venner". Det var et tilpas kikset navn, der passede lige til os;).
Derfor lægger vennerne også billeder på bloggen ind i mellem...

2) Jeg er en hækle-snob. Jeg kan (gider?) kun hækle med Clover hæklenåle. Livet er simpelthen for kort til de der runde, smalle nåle:).

3) Til sommer har jeg været lærer i 10 (TI!!) år. Det er jo helt vildt. Og tænk, at nogen turde ansætte en 24-årig. Man er jo ikke engang voksen :D.

4)Jeg har gang i rigtig mange projekter(plus dem, der er i mit hoved) - og alt for lidt tid. Men hvem kender ikke det. Ikke mindst med tre forholdsvis små børn.

Så Søs, nu er det dig :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar