lørdag den 19. februar 2011

Den er også fin i grå

Endnu en vest har set dagens lys... denne gang en vest til kusine Sigrid, der er så lille, at hun kan passe str. 2 år :).
Og det tager jo ingen tid at lave den så lille.




Det var vest nummer 6 hæklet efter opskriften fra Familiejournalen Det er lige før, jeg kan opskriften i hovedet nu:).


Samlede lige et billede af alle veste...eller altså...der er kun 4 billeder, men det er fordi jeg har hæklet 2 veste, der er identiske med nogen af de andre:).


Jeg har ikke hæklet den sidste vest endnu. Den ligger så godt i hånden... eller noget.... jeg er i hvert fald ikke træt af at hækle den endnu.

Rie

2 kommentarer:

  1. ALTSÅ de er så fine. Hver og en! Karla MY elsker hendes - eller hendes mor gør:)
    Sigrid er heldig at have sådan en moster hæklenål.

    Knus

    SvarSlet
  2. Sigrids mor har selv en masse hæklenåle. Desværre er der ikke ret meget fart på de hæklenåle :D.

    Og tak... jeg synes også de er fine.

    Jeg glæder mig til snart at se din vest :).

    Knus

    SvarSlet