fredag den 18. marts 2011

Tre små englebasser

...ikke mine egne, men dog stadig egen produktion :).


Det er til en gave - altså en af dem, men den ene engel tog den anden, for hver gang fik jeg en ny idé til en forbedring. Der er syet med og uden guldtråd, med og uden pladevat i vinger og forskellige farver. Der er jo så mange muligheder.
Den sidste endte i brunt fløjl - måske jeg også skulle prøve i lilla fløjl ?!

På den sidste har jeg syet navn og dåbsdato i nakken. Det er da smart, for jeg kan helt ærligt ikke huske datoerne for mine egne ungers ;).

Opskriften er fra "Engleværkstedet" - en bog jeg lånte af nogle kolleger i december.








Rie

1 kommentar:

  1. Nååå, de er helt vildt søde. Du sgu god Søs.
    Jeg kæmper med at få hæklet dugen færdig, men jeg skal nok blive færdig før eller siden :)

    SvarSlet