onsdag den 6. april 2011

Hæklet suttesnor

Så har jeg endelig fået lavet noget færdig :)
Sigrid har fået en mani med at smide hendes sut ud af klapvognen, når vi er på tur.... Det er efterhånden pænt dyrt i sutter ( da vi ikke har de billige sutter, som NOGEN købte på tilbud i Kvickly, uden at informere os andre om dette knald tilbud:)

Jeg har hæklet snoren ligesom nøglesnoren til Søs. Her er det lavet med 4 luftmasker og så forsætter man til den er lang nok.

I stedet for en klemme til at sætte i tøjet. har jeg lavet en ring, som så sættes igennem den strop som er i Sigrids lomme, og så trækkes hele snoren igennem.


Jeg har også hæklet en ring til at sætte om sutte "dutten", man kunne evt også købe en gummiring, Men det virker godt med en hæklet ring.

Se hvor fin hun er med ny suttesnor :)

3 kommentarer:

  1. Sigrid er sørme fin med ny suttesnor:).

    NOGEN troede jo stadig, at Sigrid brugte de der små babysutter...desuden var der ikke mere plads i min kurv ;).

    SvarSlet
  2. Den er fin.
    Ja en vis ung dame her i fam. Krebs ville også have været lykkelig for en masse billige sutter.....

    SvarSlet
  3. Der er faktisk flere som NOGEN ikke fortalte om det tilbud...

    SvarSlet