mandag den 9. maj 2011

Anja-trøjen

Tænk... jeg har rent faktisk strikket en trøje i voksenstørrelse og endda til mig selv. Det er da noget af en bedrift :).






Den er kendt som Anja-trøjen blandt venner, da ideen til trøjen kommer fra en kollega, der har strikket den. I virkeligheden hedder den Mini for voksne - og er vel en slags vest.






Garnet er fra garnudsalg.dk. Når man er en strikkenovice - og en smule nærrig - var der et godt tilbud, da trøjen har kostet knap 180 kr i garn (timelønnen snakker vi ikke om ;).



Jeg tror godt, den kunne blive et hit til vinter :).


Rie

P.S. Jeg er virkelig imponeret over, hvor jævn mit strik bliver efter en omgang vask :D.

3 kommentarer:

  1. Yeahh you did it! Må spørge.. fik du gjort ærmerne færdige på strømpepinde eller?

    KH

    SvarSlet
  2. Selvfølgelig gjorde jeg det, når du sagde, jeg skulle ;).

    Knus

    SvarSlet
  3. hi godt du hørte efter.... Skal nok huske at tjekke min kalender

    SvarSlet