onsdag den 8. juni 2011

Sommerbukser

Så fik Hr. T endelig sommerbukser. Det skulle faktisk bare have været super nemme bukser uden detaljer, men det greb om sig, gjorde det. Og det var nok godt nok, det gjorde det ;).

(og så var det godt at have Kristin på sidelinjen, når jeg overvejede at springe over, hvor gærdet var lavest :).




Mønster er et gammelt fund i min mappe. Jeg brugte det vist også til Laura i sin tid. Stof er fra Stof og Stil. Der er lidt polyester i, men tilgengæld kostede en meter 25,-

Rie

4 kommentarer:

  1. Han er simpelthen for lækker i de nye sommerbukser. Godt du i sprang over hvor gærdet var lavest. Jeg stemmer for at han skal have mange flere bukser med tittekanter, lommer osv

    Knus

    SvarSlet
  2. Ja, Hvis man vil slippe let om ved det, skal Kristin ikke være i nærheden. Det er faktisk Kristins "skyld" at jeg er blevet en, der ikke hopper over hvor gærdet er lavest.
    Det er Ea rigtig træt af, for så får hun ikke lov at sløse, når vi syr sammen :)

    SvarSlet
  3. Forresten er det super søde bukser, som du har fået sy til mosters yndlings TB.

    SvarSlet
  4. T skal bestemt have flere bukser med tittekant. Jeg er klar til imorgen:).

    Hvornår skal vi se det, du har syet med Ea, bette søs :)?

    SvarSlet