torsdag den 15. september 2011

Jeg fik lige en idé

Hjemme hos søs fik jeg øje på det røde stof og kom til at tænke på Laralils fine nederdele. Lille søs var så venlig at kaste stoffet i nakken af mig :) og da jeg havde noget brunt twill i gemmerne, var det jo bare at gå igang...

Det er en kvart sol med lommer og tittekant.



Mon ikke den kunne være fin i voksenstørrelse?!



En frysende Laura... hun er heldigvis en nem kunde, så hun trak selvfølgelig i den nysyede nederdel her til morgen.


Rie

7 kommentarer:

  1. Den er da så fin, den nederdel.
    Jeg er også blevet lidt inspireret af LaRaLil. Du er velkommen til at tage et kig på min blog :)

    MVH
    Mette

    SvarSlet
  2. Hold da op Rie - den er fino! Dejligt at hende søs sådan kaster lækkert stof i nakken af dig:-)

    SvarSlet
  3. Rigtig fin nederdel - helt sikkert også i voksenstørrelse!

    -karenkaren

    SvarSlet
  4. Det er blevet super fin, du er så dygtig.

    SvarSlet
  5. Tak:)

    Jeg er også selv godt tilfreds. Måske er den bedre med lynlås i voksenstørrelse - istedet for elastik. Det er vist et projekt i sig selv;).

    SvarSlet
  6. Den er da så fin, den nederdel :-) Har du fået afprøvet projektet i voksenstørrelse endnu? For den kunne helt sikkert også blive super fin :-)

    SvarSlet
  7. Jeg har tænkt en del over projekt nederdel i voksenstørrelse, men jeg tænker, at vi er ude i noget med en lynlås, hvis den skal sidde pænt - og så er projektet strandet der for en tid, for så skal jeg jo til at regne;). Men nederdelen til mig selv er stadig i hovedet og den kommer forhåbentlig ud engang;).

    SvarSlet