lørdag den 17. juli 2010

En mønster, der holder 100

...det er jeg helt sikker på, Jakob ville sige, hvis han altså syede ;).

Og det er forresten Onion 20022, der holder 100. Det er et super mønster, som man kan variere i det uendelige. Bukserne kan også godt bruges til drenge :).

Det her er vist en tunika. Det er meget længe siden, jeg klippede for- og bagstykke, så det er spændende om Laura stadig kan passe den.


Den anden er en kjole i det meget smukke Hello Kitty stof. Jeg købte engang 2 (eller var det 3?) meter i Jysk. I hvert fald kan der blive til en kollektion i Kitty stof.

Først lignede det mest en natkjole (glemte desværre at tage billede inden jeg klippede den kortærmet):


Nu har den så hængt i skabet et halvt års tid, mens jeg har overvejet, hvad vi gjorde ved den.

Det besluttede jeg så igår og nu er det en drøm af et lyserødt mareridt:). Jeg ved ikke, om jeg synes den er pæn, men den ligner i det mindste ikke en natkjole længere:).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar